منتديات جمهورية النودز
أهلاً وسهلاً بك أخي الكريم ..

حللت أهلاً .. ووطئت سهلاً ..

ياهلا بك بين اخوانك وأخواتك ..

ان شاء الله تسمتع معانا ..

وتتمتع وتستمتع معانا ..

وبانتظار مشاركاتك وابداعاتك ..

سعداء بتواجدك معانا ..

خايفه من اللى جاى ( علاقتي بصاحبتي )

خايفه من اللى جاى ( علاقتي بصاحبتي )

مُساهمة من طرف BergooXD في السبت يوليو 14, 2018 7:25 pm

مش عارفه احكى ازاى او منين, مبقتش عارفه افكر انا بقرف من نفسى ومش عارفه انا وصلت ازاى للى انا فى ده او سمحت لنفسى انى اوصله ازاى.
كان اول عيد جواز ليا جوزى قرر انه يعملى مفاجه ونسافر مدينه انا كنت عايزه اروحها وفعلا سافرنا تانى يوم نزلت البيسين بتاع الفندق بس جوزى كان قاعد بره منزلش معايا شويه وجت بنت وقفت جنبى واتعرفت عليا طريقتها كانت جذابه وهاديه قعدنا نتكلم وعرفت انها جايه برضه تقضى اجازتها هى وجوزها واتفقنا اننا نتغدى كلنا مع بعض مش عايزه اطول بس شربنا على الغداء ومش عارفه قولنا ايه او روحنا ازاى بس الرحله خلصت وانا كنت عامله علاقه مع البنت حتى ان اخر يوم معرفتش اقابلها عشان كنت مع جوزى فى الاوضه هى اللى جت وعملت كانها عايزه تجرب بس جوزى مايلمسهاش
وفعلا جوزى وافق وكان فرحان اقعدنا نبوس ونلعب وهو كان موجود.
انا فهمت جوزى انها كانت تجربه مش اكتر, بس مش دى الحقيقه الحقيقه انى بحبها وبنكلم بعض على طول وهى جاتلى مرتين وانا قولت لجوزى انى مسافره مع صحباتى.
عارفه انه غلط بس انا معها بحس احساس مختلف مش كعلاقه بس فى الكلام هى هيبر وبحسها فهمانى من قبل ما اتكلم
هى كلمتنى اننا نسافر اى حته ونعيش مع بعض على طول انا مش عارفه اخد قرار بجد من جوايا عايزه اروح ونفسى اقضى حياتى معها, بس المشكله لو عملت كده مش حقدر ارجع تانى طبعا عيلتى حتقطعنى وحبقى فى حكم الميته بنسبه لهم
BergooXD
Admin
Admin

المساهمات : 38

http://nudeshub.yoo7.com