منتديات جمهورية النودز
أهلاً وسهلاً بك أخي الكريم ..

حللت أهلاً .. ووطئت سهلاً ..

ياهلا بك بين اخوانك وأخواتك ..

ان شاء الله تسمتع معانا ..

وتتمتع وتستمتع معانا ..

وبانتظار مشاركاتك وابداعاتك ..

سعداء بتواجدك معانا ..

ابن جوزى ازاي اغريه

ابن جوزى ازاي اغريه

مُساهمة من طرف BergooXD في السبت يوليو 14, 2018 7:22 pm

اانا عارفه ان الموضوع طويل بس بجد محتاجه افضفض
انا من فترة حصلتلى ظروف شخصيه وكنت محتاجه شغل عشان اقدر اصرف على اختى الصغيره فاضريت اسيب الجامعه وفضلت ادور على شغل لكن للاسف الموضوع كان صعب وبعد فترة جارتى قالتلى انها تعرف حد عايش فى دوله عربيه مراته اتوفت وعنده ابن الراجل اكبر منى بس حيتكفل بمصاريفى ومصاريف اختى فوفقت حتى من غير ما اشوفه ولا اعرف عنه حاجه وفعلا نزل واتجوزنا.
بس كان الجواز تقليدى جدا مبنعملش حاجه خالص طول اليوم لغاية ما ابنه جه فترة الاجازه بتاعته من هنا بدات المشكله بدا ياخدنا ويخرجنا اماكن حلوه ويفسحنا بصراحه انا كنت منجذبه ليه من اول ما شوفته فى الفرح بس الموضوع زاد لما اتعاملت معه طريقة واهتمامه بنفسه كل حاجه بيعملها بيعملها باسلوبه فمره كلمنى وقالى انى بدل القعده ممكن اكمل جامعتى ابقى ازاكر هنا وانزل على الامتحانات بصراحه حبيت الموضوع عمر ما حد كلمنى فى مستقبلى,, هو الموضوع وصل انى بقيت بغيير عليه لما بيكلم بنات او حتى لما بيتعامل مع واحده مكنتش عارفه افكر فى حاجه غير انى عايزه اكون معه
خلص اجازته ونزل مصر وانا بعدها استغليت الموضوع وقولت لجوزى انى عايزه انزل مصر عشان اشوف موضوع الجامعه وفعلا نزلت وقاعدت معاه كنت فى بالى عمله حسابى انى حدخل فى علاقه معه بدات اخلى طول اليوم معايا بتحجج بانى عايزه اعمل مشاوير بدات اتكلم معاه اكتر فى حياته وبدات اخفف لبسى وادلع عشان اخليه يفكر وياخد خطوه
لغاية ما جه عيد ميلاده وهناك شوفت صاحبته وعرفت ان موضوع ان يحصل حاجه بينا صعب
انا عايزه وفى حاجه فكرت فيها بس لو عرضتها عليه وهو رفض حتحصل مشاكل عايزه حل يكون من غير مشاكل
عايزه يكون هو اللى عايزنى زى مانا عايزه؟
BergooXD
Admin
Admin

المساهمات : 38

http://nudeshub.yoo7.com